منتدى احباب الرحمن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فرفش واضحك النكت جاية لحد عندك

فرفش واضحك النكت جاية لحد عندك Empty فرفش واضحك النكت جاية لحد عندك

مُساهمة  Admin الإثنين نوفمبر 09, 2009 11:53 am

نكت اليوم ولكل يوم
سوف اضيف مجموعة من أجدد النكت كل يوم ان شاء الله (كفاية اكتئاب بقى )

وهى بشعار (كفاية انا كده هفطس من الضحك) , لو حد من الاعضاء عنده برده نكت بس -بس تكون ظريفة مش....-ممكن يضيفها على الموضوع , وعشان نضمن أن النكت دى تكون حلوة أنا عاوز أعرف رأى الاعضاء سواء فى النكت بتاعت اليوم أو فى النكت اللى راح يقولها غيرى من الاعضاء .

هيا لنبدأ

واحد رخم قوي دخل السينما مالقاش فيها غير واحد راح قعد وراه وقاله دماغك لو سمحت .

مرة واحدة بتوقف تاكسى بتقولة ممكن اروح السوق يا اسطى قالها روحى بس متتأخريش

كان مرة نملة ماشية فى طريقها فجاة لصقت بمغناطيس عارفين ليه علشان عاملة تقويم فى اسنانها

مرة واحد مسطول بيقول لمراتة هو الحمام لما بابة بيتفتح بينور قالتلو لا يا حبيبي قال لها يبقي انا عملتها في الثلاجة

واحد بلدياتنا راكب جنب السواق قاله السواق خلى بالك من العربيه وهرجعلك بعد ثوانى راح ورجع لاقاه خلع الفتيس فساله السواق وهو زعلان قوى مين عمل كده قاله شايفك طول الطريق عمالى تجلجل فيها خلعتهالك

دكتور نساء وتوليد بيقول لواحده بلديات حامل اوعى تشربى ميه خالص طول مانتى حامل .. قالت له ليه يا ركتور .. قال لها علشان القفل الى جوه ميصديش

واحد اسمه ( زعلان ) تزوج واحده اسمها ( فرحانه ) جاهم بنت سموها يا فرحه ما تمت

مره واحد كان بيعاكس واحده لاقاها لابسه جزمه بيضه قالها نهارنا زى الجزمه

مرة واحد بلديات حب يصطاد سمك راح جاب السنارة وشبك فيها ورقة وكتب عليها طعم ورمى السنارة فى الميه وبعد شوية طلع السنارة لقى ورقة تانية مشبوكة فى السنارة مكتوب عليها سمك

مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم طيب بتردوا ليه

مره واحد مسطول ببيقول لاوحد الساعه كام قالو معرفش رد عليه وقال غريبه دي معايا معرفش الا خمسه

مرة مزيعة عملت عملية فى ظهرها شالولها فقرة وحطولها برنامج

Admin
Admin

المساهمات : 28

https://mosafa22.rigala.net